dimarts, 24 de setembre del 2013

ANIVERSARIS P5

Bé, enguany anirem penjant aquí com ens ho passem de bé celebrant els aniversaris dels nens i nenes de P5. Serà interessant.....així que no us ho podeu perdre!!!!

Comencem aviat, gairebé la primera setmana ja tenim tres aniversaris!!!


MOLTES FELICITATS MARIELA!!!! Ho celebrem el dia 17 de setembre.





MOLTES FELICITATS LIDIA!!!! Ho celebrem el dia 19 de setembre.





MOLTES FELICITATS PAULA!!!!  Ho celebrem el dia 23 de setembre.




MOLTES FELICITATS ANNA!!!! Ho celebrem el dia 2 d'octubre.





MOLTES FELICITATS MARTINA!!!! Ho celebrem el dia 4 de desembre.






MOLTES FELICITATS HUGO!!! Ho celebrem el dia 18 de desembre.






MOLTES FELICITATS RAÚL!!!!!! Ho celebrem el dia 29 de Gener:





MOLTES FELICITATS JOEL!!!! Ho celebrem el dia 14 de Febrer:





MOLTES FELICITATS GONZALO!!!! Ho celebrem el dia 27 de Febrer:





MOLTES FELICITATS RAYHANE!!! Ho celebrem el dia 27 de març:

                                
                                                                                                       


MOLTES FELICITATS ERIC!!!!! Ho celebrem el dia 4 d'abril           

                                                    
                                                       



MOLTES FELICITATS CARLA!!! Ho celebrem el dia 10 d'abril.




MOLTES FELICITATS ERIKA!!! Ho celebrem el dia 11 d'abril





MOLTES FELICITATS JON!!! Ho celebrem el dia 24 d'abril




MOLTES FELICITATS ROSA!!! Ho celebrem el 15 de maig





MOLTES FELICITATS DYLAN!!!! Ho celebrem el dia 21 de maig


   


MOLTES FELICITATS PABLO!!! Ho celebrem el dia 16 de juny





MOLTES FELICITATS MARIA!!! Ho celebrem el dia 19 de juny







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada